Begin 2020 zijn Remco Sielhorst en Michael Tijbout het bedrijf SIGNTIFIX B.V. gestart. Na jarenlang ervaring te hebben opgedaan als digital signage specialisten hebben wij onze krachten gebundeld en gaan wij het avontuur samen aan onder de naam SIGNTIFIX.
Gezamenlijk hebben wij ruim 40 jaar ervaring in de IT branche waarvan 20 jaar gespecialiseerd in digital signage en narrow casting oplossingen in diverse branches waaronder horeca, hospitality, retail, gezondheidszorg en overheid.
SIGNTIFIX biedt brede expertise op het gebied van digital signage en beheerst daarbij alle facetten van A tot Z. Het in kaart brengen van functionele wensen, het vertalen naar een technische oplossing, het bouwen/ontwikkelen, het plaatsen/monteren en uiteindelijk beheren zowel functioneel als technisch.
Heeft u hulp nodig om te starten met een digital signage oplossing, zoekt u expertise bij het maken van een plan, een functioneel ontwerp of signage strategie binnen uw infrastructuur, of heeft u expertise of beheer nodig voor een bestaande oplossing dan is SIGNTIFIX de ideale partner. SIGNTIFIX heeft een flexibele schaalbare schil en samen met partners kunnen wij MKB tot grootbedrijf voorzien van onze oplossingen en service.
SIGNTIFIX helpt bij het maken van een goede signage strategie:
Wanneer je gaat investeren in digital signage ben je hard op weg om de zichtbaarheid van je bedrijf te vergroten. Wellicht wil je meer klanten aantrekken of juist de bezoekerservaring naar een hoger niveau tillen. Hoe dan ook, voor je overgaat tot het aanschaffen van displays is het van belang na te denken over het type content dat je wilt laten zien, maar vooral waar je dit wilt laten zien.
Het opzetten van een succesvolle strategie begint bij het in kaart brengen van de omgeving waar je zichtbaar wilt zijn. Het is belangrijk te weten wat mensen in specifieke gebieden doen en wat voor boodschap je aan hen wilt meegeven. Goede digital signage content speelt in op de locatie waar het publiek zicht bevindt en draagt bij aan een waardevolle ervaring. Daarnaast is een duidelijke call-to-action ook essentieel voor een optimaal resultaat.
Enkele voorbeelden:
Point of entry
Entrees, lobby’s, receptie spelen een belangrijke rol bij de eerste indruk en is een zeer geschikte locatie voor het inzetten van bv. bewegwijzering.
Point of waiting
Wachtruimtes, zitplekken, liften, koffie pantry’s, toiletten zijn uitstekende plekken voor het communiceren van korte boodschappen en infotainment.
Point of interest
Digitale billboards en poster abri’s zijn een goede manier om de aandacht te trekken en informatie te delen, denk aan agenda’s, kortingen, reclame, sfeerbeelden. Denk ook aan interactieve schermen met touch functionaliteit.
Point of purchase
Je ziet display’s vaak bij kassa’s maar er zijn nog veel meer locaties waar een display van waarde kan zijn.
Point of exit
Er is altijd een moment van gaan, en een ideale plek om een laatste boodschap mee te geven. Dit kan een groet zijn, maar denk ook aan verkeersinformatie, taxi en andere vervoer mogelijkheden, weersvoorspelling, of een actie communicatie / trigger voor een herhaal bezoek.
SIGNTIFIX bezoekadres (op afspraak)
Herenstraat 36, 3985 RV Werkhoven
Copyright © 2020 SIGNTIFIX - Alle rechten voorbehouden
Deze website maakt gebruik van cookies. Wanneer je deze site blijft gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Privacybeleid