De huidige middelen en maatregelen die bedrijven hebben genomen in maart van afgelopen jaar waren veelal gebaseerd op de korte termijn. De business moest doorgaan en de veronderstelling was dat de crisis het niet zo lang zou duren.
Er zijn snel desinfectie pompjes gekocht en maatregelen en instructies op papier geprint en opgehangen, afzetlinten en spatschermen geplaatst. Het resultaat: een statafel met een papieren bordje, een handpompje op een tafel die snel leeg is, restanten van desinfectiemateriaal op de vloer. Papieren zakdoekjes die overal liggen en de vuilnis bak vol. Dit neemt extra werk met zich mee om schoon te maken en bij te vullen. Tevens komt het de uitstraling van uw bedrijf niet ten goede.
Daarnaast houden bezoekers gasten zich steeds moeilijker aan de richtlijnen. Wellicht omdat er overal veel boodschappen gecommuniceerd worden en het daarmee niet meer overzichtelijk is.
Herkent u deze situatie? Wij helpen u graag om dit op te lossen!
Maak bezoekers bewust van de maatregelen die binnen uw bedrijf gelden en biedt de mogelijkheid aan om handen te desinfecteren. Het desinfecteren van de handen kan in dit geval de start zijn voor het verdere toegangsproces tot uw bedrijf. Zien hoe het werkt? Bekijk onderstaande video.
Door automatische detectie van beweging is aanraking niet nodig (contactloos). Dit is hygiënischer dan bediening met de hand.
Het reservoir is 3400 ml en zal niet snel leeg zijn.
U krijgt een e-mail notificatie als het reservoir bijna leeg is en daarmee bent u nooit te laat met bijvullen.
U kunt actuele informatie gemakkelijk verspreiden binnen uw organisatie. Dit kan gecombineerd worden met marketing uitingen.
Printen van posters en aanplakbiljetten is niet nodig.
Door de inzet van beeld en geluid wordt de attentiewaarde nog verder vergroot en houden bezoekers zich aan de richtlijnen.
Er wordt een boodschap getoond bij gebruik van de dispenser.
Het is niet meer nodig om heel vaak bij te vullen, schoon te maken in uw entreegebied, vuilnisbakken te legen of papieren zakdoekjes bij te vullen.
De desinfectie kiosk heeft een professionele uitstraling dat aansluit bij uw merk/bedrijf.
De digitale desinfectie kiosk is te combineren met andere oplossingen zoals de digitale poster, Smart Entrance of een kiosk of mobiele app met gezondheidscheck.
Biedt uw bezoekers, gasten, klanten en of medewerkers een veilige omgeving en voorkom verdere verspreiding van COVID-19. Maak gebruik van de meest professionele combinatie oplossing voor desinfecteren en informeren.
De automatische desinfectie dispenser is voorzien van een contactloze dispenser, beeldscherm, mediaspeler en diverse sensoren.
Met behulp van ons content management systeem is de kiosk te voorzien van actuele informatie waardoor het ophangen van posters niet nodig is.
U kunt andere informatie tonen zodra de dispenser wordt gebruikt. Eigenlijk een soort van bedankt bericht. Naast het weergeven van beeld, is ondersteuning met geluid ook mogelijk. Dit om bezoekers te attenderen op de maatregelen die van toepassing zijn.
U krijgt automatisch een signaal per e-mail als het reservoir bijna leeg is. Hiermee wordt u vooraf geïnformeerd en heeft u geen leeg reservoir.
Ook kunt u zien hoe vaak de dispenser wordt gebruikt. U krijgt daarmee tevens zicht op hoeveel bezoekers u heeft ontvangen.
U kunt kiezen uit 4 verschillende desinfectiemiddelen: schuim, zeep, gel of vloeistof (al dan niet met geur). In alle gevallen is aanraking niet benodigd (contactloos). De sensor detecteert automatisch en geeft de ingestelde hoeveelheid.
De desinfectie kiosk is aan de muur te bevestigen of op een standaard/statief/zuil.
Er is keuze uit vier verschillende standaards. Deze zijn in elke RAL kleur leverbaar.
De desinfectie kiosk kan ook met eigen huisstijl gewrapped worden.
SIGNTIFIX bezoekadres (op afspraak)
Herenstraat 36, 3985 RV Werkhoven
Copyright © 2020 SIGNTIFIX - Alle rechten voorbehouden
Deze website maakt gebruik van cookies. Wanneer je deze site blijft gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Privacybeleid